sista november.

idag är det sista november. tiden går fort. det känns lite konstigt ändå, att jag sitter i shorts & linne och äter frukost på mornarna när det borde vara snö ute? men jag klagar inte. långt ifrån. det är härligt. :)

idag har jag gjort mat. turkisk mat. tess har inspirerat mig. turkfruar på högnivå. om några år är det vi som bor i köy och gör lussebullar. undra vad mamma skulle säga om det? anyway, gott vart det iaf. sen efter det knatade jag hit till picasso och hängde lite med berit. berit gick hem och jag vart kvar. vilket jag fortfarande är. pojkarna här gjorde mat nyss, så vi käkade. göttans var det. :) nu kom tess & matilda också, så jag kanske ska vara liiite social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback