Friday, im in love.

Ja, sen sist då. Jo, jag och joakim for till antalya och mötte upp jennifer. Åt lite mat, snackade lite skit och sov en stund innan det var dags för stavanger att ankomma. Jag hade en minibuss, så det var bara 10 personer varav 2 stycken skulle till side. Mikrofonen fungerade inte, men annars var allt bra. Gick jättebra och jag landade hemma i sängen vid halv 8 snåret på morgonen. Vid 11 ringer mobilen och jag får höra att jag måste komma och ha infomöte och citytur med angelica. Så det var bara att börja göra sig klar, så for jag och angelica till oba ekmek på lunch och planering. Var några av gästerna som inte dök upp till mötet, så till slut var det bara 6 personer så vi struntade i mikrofonerna och bara stog vid deras bord och tjötade istället. Cityturen vart inställd så vi drog iväg på lite ärenden med en kompis och sedan hem och fixade oss för guidemiddagen på orange restaurant. Åt väldans god mat, drack lite vin och for vidare till cubana. Drack lite öl och drog vidare till där mette & co var. Drack en vodkabull och for ner till hamnen. Queens garden, robin hood & james dean. All in och all in körde jag och vero på. Hahah. Hade så sjukt roligt. Mådde ju inte sådär överdrivet när jag vaknade i onsdags, men det gick över efter ett besök på starbucks. ;)

Annars så hade jag hotellbesök igår, vi var till en ny utflykt idag; green canyon. Så sjukt fint. Åkte båt runt i big & small canyon, åt mat och hade allmänt trevligt med kollegorna. En bra fredag, vilket behövdes. Har hänt lite tråkiga saker här nere, så lite uppiggning behövs. Ikväll kör vi middag på marina och sen ryktas det om utgång.. Vet dock inte hur pigg jag är på det, men det visar sig.

På söndag har jag flygplats igen, norskar och finskar igen. Norskar är inget problem, det är dessutom depature. Men arrival för finskar? Hm ja. Det blir intressant. Jag är taggad iaf! :D

Kommentarer
Pia säger:

Fanny! Jeg kommer 30.april isteden! :) Har bestilt billetter nå og jeg blir i 10 dager :D Håper du og Veronica har fri en kveld så kan vi kjøre en førfest sammen <3 Busstur & jellyshots baby!

2011-04-08 | 23:49:52
Bloggadress: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback