Günes istiyorum..!

Vart tog solen och värmen vägen? Sen i lördags har det varit mulet blandat med en väldans massa åska, blixtar och regn. Just nu spöregnar det utanför. Inte helt ok känner jag. Jag vill ha sol och värme. Avskyr att frysa.

Anyway, anyhow. Jag har nyss duschat och sitter i sängen med en yoghurt till frukost. Ska väl snart ta och rulla mig 3 våningar ner och gå igenom välkomstmötet med dennis. Jag hade hoppats på att det var en bad dream, men nu gillar vi läget och så går det här bra. Vi försöker iaf.

Sen må jag på kontoret och hämta välkomstmaterial till stavanger, packa väskan och hoppa på bussen till antalya där jennifer väntar på mig. Gött mos, jag är jättetaggad för en arrival. Mina fötter är väl kanske inte lika taggade på att ha mina transferskor på sig, men vill man vara fin får man lida piiiiin sägs det!

Snart är det bebisdags. 2 veckor kvar idag. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback