Kastellorizo, Greece.

God kväll alla människor där ute. Jag har nyss kommit hem, har spenderat dagen i Grekland. For till Antalya igår kväll, sov på hotell där och vart upphämtade med minibuss och körda till Kas där båten till Grekland gick. Alltså, vad ska man säga? Jag är kär i Grekland. Så sjukt jävla fint så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Vita små söta hus med blåa dörrar, klarblått vatten, asgod mat (jag åt grillat griskött med tsatziki och pommes, behöver jag säga mer..?), mysig hamn. Ja, you name it. Verkligen en asbra dag. Fanns taxfree också, så jag & angelica passade på att inhandla lite alkohol. ;) Jag har haft världens bästa dag, jag har skrattat som aldrig förr. Vi var bara 5 stycken som åkte, helt perfekt. Mina kollegor är verkligen helt underbara. Idag var en riktigt bra dag.! Jag har dessutom pratat med Herr X idag, fick höra en hel del intressanta saker. Som vanligt med den mannen. Men han kommer till alanya på fredag, så då ska vi ses och prata tydligen..

Jag har även fått flytta till en egen lägenhet, vilket är väldans skönt även om jag saknar att ha tess 2 meter ifrån mig. Som tur är så bor hon bara en dörr ifrån, så det är inte så långt att gå iaf. ;)

Nu ska jag sova, mina ögonlock orkar inte riktigt hålla sig uppe.. Ska försöka uppdatera mera och slänga in lite bilder. Nästa vecka blir iaf en superbra vecka; brorsan & mia ska få bebis, tine kommer på tisdag då även tess fyller år, sara & världens bästa gamlemor kommer på lördag och vi får några fler flyg. Säsongen kommer äntligen att dra igång.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback