She is going hollywood tonight!

God morgon god morgon. Jag sitter i sängen, lyssnar på Michael och äter jordgubbsyoghurt. Jag vaknade 7 imorses. Hur det nu är möjligt när jag la mig vid 4 är lite strange, men gött mos att vakna pigg som en mört! Jag ska snart gå och knacka på Bettina's dörr och fara till kontoret. Har finsk/norsk depature idag. Sen ska jag hänga i Antalya hela dagen och åka tillbaka hem med finska arrivalen inatt 02.20. Men Antalya är nice och hotellet vi bor på kan ha världens skönaste sängar. Plus att dom har riktiga täcken! Inga dukar som vi har här, utan riktiga täcken som vi har hemma i Sweeee. :)

Nej, nu ska jag packa ner lite grejer i min flygplatsväska, sen ska jag knata iväg. Ha en bra dag! Pussen kramen hela dagen!

Kommentarer
Emma säger:

Ah, jag ska här med bara bo på hotell med riktiga täcken. Det borde förresten stå i hotellbeskrivingen liksom!

2011-04-17 | 09:52:45
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
Zara säger:

Hej :)

Ramlade in på din blogg av en slump och såg att du är i Alanya och jobbar som reseledare :)



Jag ska åka dit på Lördag och jag undrar, hur är vädret? Vad kan man packa för slags kläder?

Är de kallt? :P

2011-04-18 | 15:39:55
Bloggadress: http://notliketheothers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback