17e december 2011

Igår var Johanna och Jenny i stan, har inte träffat dem på nästan 3 år. Så mötte upp dom och Relinn på medborgarplatsen efter jobbet. Drog in på Ojojoj och drack lite vin. Lite cider. Och väldans lite öl som Johanna försökte tvinga i mig. Pratade om allt, skrattade och hade det för jävla bra. Drog vidare till Högbergs, drack lite vin där med och dansade en hel del. Drog oss hemåt vid 1-tiden ungefär. Pratade med Herr X i telefonen. Deppade över det med min kära sambo, kramades lite och förbannade honom. Dessa pojkar alltså.. Anyway, en riktigt bra kväll hade jag förövrigt. Jag har så otroligt fina människor i mitt liv som förgyllar mina dagar.

Idag är det lördag. Och det står kalas på schemat. Har precis duschat och ska strax ta och göra mig iordning. Har lånat en trippeltång av Therese, så ska tvinga sambon att locka mitt hår.   


Kommentarer
Johanna säger:

Var så himla kul att träffa dig igen fina fannyliten:) Kollade in den där annonsen också och det lät ju faktiskt väldigt, väldigt intressant! Puss <3

2011-12-20 | 16:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback