21a feb 2011

Dag 24 – Någonting jag ångrar.

Hm, jag ångrar faktiskt inte så mycket. Kanske att jag låtit fel människor komma alldeles för nära några gånger? Men det som har hänt, har hänt och är ju inget man kan göra något åt så jag försöker att inte tänka på det. Iaf inte i vanliga fall. Sen kan jag få extrem panikångest efter en utekväll att jag kan låsa in mig hur länge som helst efteråt. Det behöver inte vara för att jag gjort eller sagt något dumt, utan bara att jag varit för överförfriskad för mitt eget bästa. Jag vill nästan aldrig höra om vad vi gjorde kvällen innan, får då kan ångesten komma på 2 röda och jag skulle seriöst kunna ta livet av mig.

Kommentarer
Linda säger:

det är konstigt det där med ångest efter en utekväll, jag får nämligen också det trots att jag ibland kan ha varit spiknykter. och just det där att man inte vill höra dagen efter vad man gjorde fastän man kanske inte ens gjort bort sig, då stänger jag bara av, klarar inte av det typ. fyy för sånt :)

2011-02-22 | 00:45:15
Bloggadress: http://psykedeliaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback