Anything I’ve wanted in life, do you understand what I mean? I can see that this could be fate, I can love you more than they hate. Doesn’t matter who they will blame, we can beat them at their own game.

jag har kollat på lejonkungen med elliot idag. eller inte riktigt hela, utan mest när dom dansar och sjunger. sen när han tröttnade passade jag på att se slutet av filmen. världens finaste film. sen kom han tillbaka och ville se på jag är en gummibjörn youtube. han vill upp i min famn och så hoppade vi runt lite på golvet. vilket han tyckte var hur kul som helst. vart rätt jobbigt efter ett tag, så jag försökte släppa ner honom men han kom bara; meeera. meeeera. och sträckte ut händerna. så det var bara upp i famnen igen och hoppa. moster's lilla älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback