Arbetstillstånd.

Jag har precis hämtat mitt arbetstillstånd! Så jävla gött! Hade räknat med 2 veckor, men 2 dagar är inte fy skam det heller! Ibland blir man faktiskt lite förvånad över turksen. Så nu sitter det en grön klisterlapp i mitt pass, sweeet. Har jag förresten sagt hur jag avskyr att köra bil på vintern? För det gör jag. Jag kom hem från fikat med Marina kvart i 5, fick lappen om arbetstillståndet av mamma, kastar mig ut till bilen för att åka till krylbo. Bilrutan är täckt med is och jag trodde konsum stängde 5. Får bort det mesta isen på min sida av rutan och kör iväg med passagerarsidan hela igenbommad. Den är bra. Kommer fram till krylbo och ser att dom stänger 8. Lycka! Då kunde jag parkera i lugnan ro. Vart lite nervös där att jag skulle få avslag när det gick så fort, men jag öppnade kuvertet och där såg jag växeln som jag skulle få tillbaka så då förstod jag att det var som det skulle! WOOOOHOOO. 21 DAGAR KVAR.! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback