Do you ever feel already buried deep? 6 feet under screams but no one seems to hear a thing? Do you know that there's still a chance for you, 'cause there's a spark in you.

på gymmet där jag tränar har dom slutat med en månadskort, och har 3, 6 ch 12 istället. plus 10 gångerskort. vilket suger apa. eftersom jag kommer träna mer än 10 gånger innan jag far, och det är fullständigt onödigt att köpa 3 månader när det är strax över 4 veckor kvar. men, nu skrev fanny till mig på msn att hon hade grejat ett månadskort till mig iaf.! hur nice är inte det? nu får jag träna fram tills 5e mars. asbra!

något mer som är väldans bra, är att therese har två laddare tills övers till en panasonickamera. och jag hittar inte min laddare. så om mitt batteri passar i någon av dom så får jag ta den.! så jävla gött. slipper jag kasta ut närmare 500 kr på en ny! glad tjej!

                                                                 therese och jag, februari 2009.


Kommentarer
Anonym säger:

Du om det INTE passar så köp inte en ny...de finns såna universal laddare i alanya, o de kostar iaf inte 500 kr. Teresia köpte en sån för nåt år sen o den funkar finfint säger hon. Just so you know!

2011-02-01 | 23:58:09
Bloggadress: http://tessfeliice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback