I got a pink slip today, it's time for rent but I can't pay. My car broke down on the interstate, they passed me by 'cause they won't wait.

har nyss kommit hem från stan med marina. jag har köpt världens finaste skinnjacka! iih. min förra försvann första kvällen i alanya förra året. malin's också. ha. en blöt kväll. aja, bosver. nu har jag iaf en ny. fick presentkort på vero moda av brorsan när jag fyllde år plus att det var 20% på en vara, så jag fick betala runt en 150 kr för den. asnice! hittade även en rolling stones topp på rea. helsvart med loggan tryckt över i stort sett hela framsidan. mycket snugg. sen avslutade vi med lite skitsnack över en chailatte inne på corner. chailatte kan vara bland det bästa som finns.

om sisådär två timmar kommer mikaela hit. håll alla tummar och tår över att batteriladdaren passar! så jag kan börja slänga upp mer bilder här i bloggen. annars får det gött vänta tills jag inskaffat mig en universalladdare.

kanske dags att börja göra sig klar? vinet står iaf på kylning. heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback