internet yok.

sladden till internet gick sönder tidigare ikväll. förstår ni paniken? jag for runt på alla möjliga affärer för att hitta en ny sladd, men icket. man måste beställa en från com hem. såklart, hur skulle det se ut om något gick som man ville och det var enkelt? då vill jag nog skjuta mig själv lite grann. hur ska man klara sig utan internet i nästan en vecka? men med lite trixs så funkar det nu iaf. vad gjorde man utan tejp? fast det funkar bara lite halvt om jag ska vara helt ärlig. det laggar ur lite då och då. men imorgon ska jag ringa och beställa en ny, så förhoppningsvis funkar tillfixet fram tills nästa vecka när nya sladden kommer.

annars har jag diskat. alltid lika skoj. nu ska jag faktiskt ta och göra mig lite dilldipp, skära upp lite äppelbåtar och lägga mig i sängen och titta på the vampire diaries och beverly hills 90210. heippa.

Kommentarer
Anonym säger:

Som min systerdotter säger, det man inte kan fixa med silvetejp kan min pappa nog inte fixa...(efter att ha lagat avgassystemet med silvertejp....)

2011-02-19 | 01:02:23
Bloggadress: http://tessfeliice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback