Just gonna stand there and watch me burn, but that's alright because I like the way it hurts. Just gonna stand there and here me cry, but thats alright because I love the way you lie.

Jag sitter hemma hos bror nu, han har en sån här iPad så det var ju inte det lättaste att komma på hur man skriver ett blogginlägg.. Men det verkar ju iaf gå framåt nu. Tekniska jag! Fredrik och Mia är iaf på bio, svinalängorna. Den skulle jag också vilja se. Verkar görbra! Jag är iaf barnvakt åt finaste Alva. Hon sover dock nu. Det lilla trollet.

Jag funderar på att ta mig en sväng till Stockholm på fredag.. Sitter på tradera nu och kollar på biljetter där. Fattiga jag har lixom inte riktigt råd med att köpa en riktig biljett. Men jag måste ju till ambassaden så what to do? Det är ju bra att dom är så snälla och hjälpsamma att vi har fått svar på alla frågor idag. Eller inte. Är lite mer förvirrad nu än jag var innan. Men hakuna matata, det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback