Now its too late to say im sorry.

Jag har ont i magen. Av den enkla anledningen till att jag åt en semla. Jag vet att jag inte ska, men jag kunde inte låta bli. Den såg sååå god ut. Nu har jag dock lite ångest av själva smärtat, men det var ändå rätt värt det.

Jag funderar på att hoppa in i duschen. Har funderat på det ett tag, men inte kommit till skott riktigt. Jag fastnade framför gossip girl. Och sen 90210. Och nu är det facebook. Vad gjorde man innan facebook egentligen? Lunarstorm och Alanyaforum? Ha.

Kommentarer
Anonym säger:

Varför spelade du så svår i natt när din mamma försökte tvångsmata dig för att sedan mer eller mindre överfalla den stackars semlan, fy!



Lunarstorm är bra skit!

2011-02-15 | 23:24:17
Bloggadress: http://tessfeliice.blogspot.com
Johanna säger:

Msn hela nätterna varvat med skvaller på alanyaforum. Det var tider det:)

2011-02-16 | 09:17:27
Nadja säger:

Mmm.. semla! :) Thihi

2011-02-16 | 09:42:57
Bloggadress: http://finest.se/legallyblonde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback