skjut mig.

jag har försökt få tag på nissen på försäkringen hela dagen. han skulle vara där 8. från 8 till halv 11 var det upptaget. sen ville han inte svara. sen var det upptaget igen och nu är han på lunch till klockan 1. så, vi gör ett nytt försök om en halvtimme då. svarar han inte idag så får jag aggro.

annars ligger jag och pratar med jennifer. diskuterar. planerar. drömmer. analyserar. skrattar. flummar. hon åker imorgon. det kommer bli tomt. nu är det bara en vecka kvar tills jag får kramas med henne och göra allt ovanstående face to face, men iaf. det känns så länge. så är det väl iof alltid när det är så pass nära att man nästan kan ta på det, fast man inte kan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback