You are on your knees, beggin please stay with me. But honestly I need to be a little bit crazy.

jag hade velat åka till stockholm idag och kramats med ida. men bestämde mig för ekonomin's skulle att stanna hemma. det suger. varför är inte jag rik? men på tisdag ska jag iaf dit över dagen, det vankas ambassadtid nämligen.

nu har jag börjat med att städa ett skafferi. det är lika kul som det låter. imorgon kommer iaf mikaela hit, vi ska dricka vin och titta på melodifestivalen. sen vet man aldrig vart det bär av..

                                       jag och mikaela @ the doors, september 2009.


Kommentarer
Sofiya säger:

Jag vill dricka vin med DIG! :D

2011-02-04 | 23:16:53
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback