You got a fast car, I want a ticket to anywhere. Maybe we make a deal, maybe together we can get somewhere.

idag är ingen sådär överdrivet bra dag. jag mår illa som en gris och min mage smärtar mer än någonsin. har inte tagit mig upp ur sängen förräns för en halvtimme sen = verkligen inte ok. jag pallar inte med magsjuka nu alltså.

jag har fått papperet till ambassaden nu, så snart blir det stockholm igen. vill ha det klart så fort som möjligt just in case. jag och papper har ju inte direkt en sån där bra relation, är alltid något som strular.

ikväll landar ida på svensk mark. woohoo :D asbra! första februari är det också. och februari är en kort månad. det gillar vi.! 32 dagar kvar nu. wooopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback