And my mates are all there trying to calm me down, 'cause I'm shouting your name all over town. I'm swearing if i go there now, I can change your mind turn it all around..

jag är så sjukt trött. mitt dygn vart vänt en hel del i stockholm, så igår var det inte det lättaste att sova. sist jag kollade på klockan var den strax efter 3. fyyy. ska snart ta och promenera bort till mt's med mamma för att titta på alva när hon dansar. sen blir det till att fika lite på stan innan hon följer med oss hem medan fredrik pysslar med något. jag antar att det blir till att baka för hela slanten då som vanligt med mitt lilla hjärta.

                                                                                                       alva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback