hej då ugglan.

klockan är snart 11 och jag är vaken.! har varit det sisådär en timme också. är verkligen inte varje dag det händer att jag stiger upp innan kl 13. men, jag har en plan. jag har tänkt att jag skulle börja vända på dygnet. att vara vaken till 6 - 7 på mornarna är ju kanske inte det smartaste.. och rätt så trist, är inte så många andra som är vakna då direkt och håller mig sällskap. så, nu ska här ändras. men får se hur länge det håller i sig.

nu är det duschen, sen kanske lite frukost också.

Kommentarer
Emma säger:

Och faktist känner man sig lite snyggare när man har lite färg i ansiktet! Så sola på :)

2011-01-02 | 14:56:00
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback