If you're on a mission, you got my permission.

god morgon. idag är det mycket som står på schemat må ni tro! eller, nu ljög jag faktiskt. det enda jag ska göra idag är att åka till sjukhuset och ringa till kupolen igen. karln, med kanske den finaste rösten någonsin, sa att han skulle ringa upp mig efter 10 minuter. jag vart stoodup och nu har det gått 2 dagar så skäms på honom! liiite aggro där.

 jag har så sjukt tråkigt och är rastlös till tusen. blää. men idag är det torsdag 13e januari, vilket betyder att tess är på antalyas flygplats i detta nu och beger sig snart mot svealand. :) wohoo. och emelie landade för en halvtimme sen typ, nu är hon i brasilien. gud så tråkigt med sol & värme. jag gillar snö. eller, nu ljög jag faktiskt igen.

undra om familjen ska ta och vakna snart? jag ligger och lyssnar på kära lilla brittan medan jag väntar. kanske att jag ska ta och kolla lite på criminal minds och äta lite frukost? ja, så får det nog bli.. laaaater!


                                        tess
och jag @ queens garden, september -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback