Luck ain't even lucky, you've got to make your owns breaks.

det är ju faktiskt torsdag idag. jag var helt säker på att det var torsdag igår, och fredag idag. så torsdagen går i repris. iaf så har jag tryckt i mig ett glas smoothie och 2 rostade smörgåsar till frukost. jag har duschat. sen har jag inte gjort så mkt mer. tänkte jag skulle glo på ett avsnitt av glee innan jag drar på mig gymkläderna och fanny kommer för att hämta mig.

svar till elin;
hej hopp. jag har faktiskt inte skrivit ut vad det är för jobb jag ska på intervju för. kan hända att jag skriver ut det nästa vecka, annars skriver jag ut det när jag väl fått jobbet.. kan hända att du får läsa om det i aftonbladet också, att jag har handklovat fast mig på deras kontor och vägrar ge mig av förräns att dom anställer mig.! återstår att se. :) tack iaf för lyckönskningen. ha en bra dag! 


                                                                                           Fanny och jag


Kommentarer
Sofiya säger:

Skojja inte ! <3

2011-01-20 | 15:51:27
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback