Somebody pass my guitar so I can look like a star.

är det något som jag verkligen avskyr, så är det persilja. det är vidernas vider och jag förstår inte hur folk tänker när dom har det i mat. alla här hemma vet om det också, så mamma har inte haft det i maten på flera år för då äter inte jag. när jag nu i lugnan ro gick ut till köket, tog fram korvsalladen som jag gjorde tidigare och skulle börja äta så såg jag det. hackade persiljeblad i heeeela salladen. tar ju inte direkt många hjärnceller att lista ut att det är frida som har haft i det för att jävlas. så nu sitter jag här och är aphungrig. och har all aggro.

jag har iaf varit ner på stan. köpte ett mascara och lösögonfransar. tog en kopp chaite med marina på fiket och snackade lite skit. så det som är kvar på listan är att packa..  

                                                                            jag & marina.


Kommentarer
Anonym säger:

Ja fy på henne, så gör ju inte ens jag :) tar bara lite extra peppar ibland ;)



ETT mascara? du är värre än mig !

2011-01-22 | 18:07:33
Bloggadress: http://tessfeliice.blogspot.com
malin säger:

men babeeee, du är så snugg i mörkt hår va. love <3

2011-01-24 | 16:18:15
Bloggadress: http://nuovavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback