some people call them players, but im far from terrified.

6 dagar kvar nu. jag är inte alls nervös längre heller. konstigt. jag är sjukt peppad dock! jag till och med drömde om det inatt, haha. dock så kommer väl nervösiteten tillbaka strax innan 15 på måndag. men bosver, jag är taggad ab! sen efter det, drar vi oss till bagarmossen och gör oss snygga och börjar förtära alkohol. det vankas ölspel, bussturer och aquarium. sen blir det stockholm's egna alanyahak, nämligen högbergs och ojojoj. kommer bli asnice! jag älskar högbergs. jag och annica var jämt där förut, så det ska bli riktigt nice som sagt.

Kommentarer
Elin säger:

hej läser din blogg men jag har inte riktigt fattat vadd et är för intervju som du ska gå på.... vet inte om du skrivit ut det i såna fall har jag missat det totalt, annars är min fråga vad är det för jobb du har sökt? lycka till iaf!=) //Elin

2011-01-20 | 01:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback