28e juli 2011

jag vet inte om det är något jag ätit, min b12;a eller det faktum att jag är urusel på att dricka vätska som gjort att jag kräkts till och från, varit helt orkelös och sovit i nästan 2 dygn. nu har jag iaf masat mig till facebook med jennifer och fått i mig lite mat. imorgon står jobb på schemat igen, rygge depature och sedan turn för att åka med några oslomänniskor till flygplatsen. flyttat in i nya lägenheten har vi gjort också, jag har fått upp alla sakerna i eftermiddags. har bott som en baglady ett tag men nu fick det vara nog. nästa vecka när lönen kommer så ska jag köpa lite nya möbler, så får vi ta lite pö om pö efter det. både jag och jennifer vill ha alldeles för mycket, och vi har alldeles för lite pengar. haha. men efter några löner så kommer det nog bli asbra! :)

vad mer? tess har lämnat deturfamiljen och sara far hem imorgon natt. på måndag är det första augusti och som jag väntat. det är inte lång tid kvar nu tills det jag nämnde i föregående inlägg kommer inträffa.!

världens finaste brorsdotter/gudbarn alva har även fyllt år. 3 år. 3 hela år. jag minns det fortfarande som igår när vi for upp till bb för att träffa henne första gången. och nu är hon 3 år gammal? times flies. jag ringde iaf hem och pratade med henne i telefonen, mitt hjärta gick sönder hur mycket som helst. att jag inte är där med henne. med elsa. med elliot. med resten av familjen. snart kommer elsa att döpas. och brorsan fyller 30 år. det är tungt, det är det. det här är utan tvekan det bästa jag har gjort, och jag har inga som helst planer på att inte fortsätta nästa år, men man får ha hemlängtan. speicellt när man är sjuk. då vill jag vara ligga i mammas säng på köpmangatan och bli upp-passad av henne.. nej nu ska jag faktiskt sluta vara sådär bölig, det är ju faktiskt bara 3 månader kvar tills jag landar på svensk mark. jag vet att det kommer bara säga poff.


Kommentarer
Emma säger:

Vet du, allt du känner är normalt. Och det är ok. Man vill så gärna vara överallt, hela tiden. 3 månader säger poff, och tänk hur underbart det kommer bli!

2011-07-29 | 18:05:05
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback