Epejepeti?

Det börjar bli riktigt varmt nu alltsa. Men idag ar det faktiskt lite molnigt, det tackar vi för! Jag sitter för tillfallet pa offic, har haft Sapadere idag och om en liten stund ska jag fara upp med nagra gaster till kale sa dom far kika runt lite dar. Sen ar det hem, göra sig lite snugg och dags att dra pa beachparty. Arets första beachparty och alla ska dit. ;) Och sa börjar vi kl 13 imorgon, helt ok! Jennifer och Stine kommer till Alanya ikvall, sa far se om man hookar upp med dom efterat.

Annars da? Jag och Angelica har försökt oss pa att ha filmkvallar flera ganger nu, slutar jamt med att vi deckar efter en halvtimme - timme sa det har tagit 4 ganger för oss att se the dark knight. Igar försökte vi oss pa Pirates of the caribbean, men tog inte lang tid dar heller innan vi bada snarkade. Pannkaksfest har vi ocksa haft, pannkakor med jordgubbar, vattenmelon, banan, persika och vaniljglass. Hur gott som helst. Trodde jag skulle spricka efterat. Men gött var det!

Vi har aven fatt papper om vad vi vill göra i vinter. Assvart ju! Har aldrig varit spec sugen pa Egypten, men börjar faktiskt bli det lite grann.. Men har en stund till pa mig att fundera, sa far se hur det blir.

Moika moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback