It's friday, im in love.

Jag är åter i Alanya efter 3 helt underbara dagar i Istanbul. Vilken stad! Lätt att jag ska dit igen i höst. Iaf, så hann vi med besök på IKEA och H&M, vi var och såg Fenerbahcestadion och var in i Turkiet's största Fenerium, vi härjade runt lite bland barerna med en kompis i Taksim, vi fick reda på att den blå mosken inte alls var blå, utan snarare beige. Ayasoya var heller inte en moske längre, utan ett museum. Vi såg Pirates of the caribbean 4 och bara njöt av att ha semester.

Imorgon är sista dagen på min semester, så ikväll ska jag åka till side. Finaste Jennifer har ju flyttat dit, så jag ska åka och hälsa på henne och köra på en utekväll a la side. Kan ju vara skoj! :)

Blir inte så mkt uppdateringar förtillfället, har ingen dator men insallah att jag får tillbaka den om en vecka som det är sagt. Ser väl dock inte så ljust ut.

Ha en bra kväll!. Pussss.


Kommentarer
Pia säger:

Takk sota! <3 Jaaa, om 11 dager kommer jeg! CANT WAIT!! Åh, virker som du og vero har hatt det fantastisk på roadtrip :D

2011-06-10 | 19:15:19
Bloggadress: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback