Moooonday.!

Först och främst, så vill jag bara berätta att i lördags hade jag mitt första välkomstmöte. Jag stod inför 60 personer och pratade i mikrofonen och jag var inte ens nervös. Jag, Fanny Mattsson, pratade inför 60 personer! Från att nästan svimma i skolan av nervositet inför redovisningar till att ha välkomstmöten utan problem. Jag är stolt över mig själv. Så fruktansvärt. High five till mig själv!

Annars då, jo. Två av dom finaste människorna i Deturfamiljen far hem i helgen. Hur det ska gå att klara sig utan dom, vet jag inte. Jag har nog inte riktigt fått in att det är så. Att dem ska hem. Förtränger det lite grann helt enkelt..

Jag längtar hem. Väldigt mycket. Jag skulle kunna åka hem imorgon om det gick. Samtidigt som jag älskar att vara här, jag trivs jättebra på jobbet, jag har världens bästa människor omkring mig som får mig att skratta mig igenom dagarna. Och snart är det snart första juli. Första juli lixom. Vars tog tiden vägen? Det var ju nyss april..? Snart sitter man väl där i höst och säger hej då till alla..

Nej, nu ska jag tänka positivt. Igår var en sjujävla kväll. Som vanligt när jag och angelica är ute och busar så går det vilt till. Avslutades på Summer Garden och är en aning sliten idag. Angelica ligger på min soffa och sover, ha. Lilla hjärtat. Ikväll ska vi till Palm Beach. Latin Food buffé och öppen bar. Kan bli intressant. Imorgon har jag kanske den jobbigaste utflykten, nämligen Alanya båt. Görjobbig. ;) Ha. Sen är det ju faktiskt bara 2 veckor tills världens bästa gamlemor kommer ner och kramas med mig. <3

Kommentarer
Emma säger:

I know you could do it! :D

2011-06-27 | 16:08:16
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
Janna säger:

Halloj! Har läst din blogg ett tag, men aldrig kommenterat. Tänkte jag skulle passa på att skriva lite när jag fick en fråga i skallen iom att du faktiskt jobbar på detur :) åker ospec. Med detur på lördag (antalya) och är lite nyfiken på om du har någon koll på vilken stad man kan tänkas hamna i? Förstår om det är omöjligt för dig att svara på, men tänkte att du kanske har lite koll ;D ha det bra, vi kanske tillochmed ses! Massa kramar Janna

2011-06-30 | 16:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback