Schoooooool.!

Första dagen i skolan är avklarad. Mest teori, kontorrundtur och schemaupplägg. Vart apnervös när hon gick igenom schemat, det här kommer bli intressant! Men hur var det nu igen, TUFFA TILL DIG FANNY. Så det här ska nog bli så bra så. Vi alla drog till picasso på lunch, åt ceasarsallad. Och fan och hans moster vad god den var, mycket godare än förra året. Så det blir nog en till kvällsmat också. Jag, ida, emma och angelika ska knata dit snart.. Bara det slutar regna någon gång. Det öser ner! Inte ok. Vad hände med solen lixom? Jaja, man ska väl inte klaga, det är relativt varmt iaf.

Jag ska slänga in lite bilder imorgon el så, måste bara ta dom från Ida's telefon. Sen ska jag komma ihåg att fråga Teresia vart hon köpte sin universalladdare till hennes kamera så jag också kan ta bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback