Fire of Anatolia.

Jag skrev ett jättelångt inlägg igår kväll, men så när jag skulle publicera det så ville sig inte internet och det försvann. Så vi gör ett nytt försök idag!

Sist nämnade jag ju att vi skulle fara på Fire of Anatolia hela gruppen. Tills Jennifer vart sjuker och jag fick åka till Pamukkale. Förstår ni hur nervös jag vart när dom ringde och sa det? Jag hade 21 gäster, Bettina 5 gäster plus att det var 4 nya guider som skulle observera. Just det, observera min alldeles första egna utflykt som pågår från 4 på morgonen till 23 på kvällen. Men det gick hur bra som helst, fick bra betyg av gästerna och vi hade en toppendag! Hade verkligen riktigt skoj. Stupade i säng direkt när jag kom hem, och sov till lunchtid dagen efter.

Knatade då iväg till Cuts by Celal och fixade håret. Var trött på mitt bruna så nu är det en massa ljusa slingor i. Hur nice som helst vart det, jag är jättenöjd! :) Drog iväg på hotellbesök efteråt och när dem var klara så kastade jag mig på bussen och for hem, gjorde mig iordning och sedan tog Bettina, Jocke, Angelica och jag taxi till Sabina och Louice som hade hej då fest. For sedan vidare till Latino club där vi var mest hela kvällen tills jag och Stine fick för oss strax innan 3 att dra till Hollywood. En väldans rolig kväll!

Vaknade upp något sliten dagen efter, hämtade upp Veronica och for till BK för lite lunch. Sedan for jag till kontoret och hämtade min lön och sedan vidare till polisstationen för att hämta min blåa visum bok. Så nu får jag vara här i turreburreland fram tills 10e december. :)

Annars då, hm. Jo, vi har haft möte på jobbet. Vilket gick jättebra. Kändes väldigt bra att få höra det dem sa och det här jobbet blir bara roligare och roligare. Trivs som fisken i vattnet och att jag har helt amazing arbetskamrater som alltid får mig på bra humör är det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback