Monday morning!

Morgon morgon! Idag är det återigen dags för jobb efter 2 dagars sjukdom. Mår mycket bättre nu och det ska bli skönt att gå runt på mina hotell och träffa lite gäster.. Insallah! Idag är det inte heller vilken måndag som helst, utan idag får vi lön! Woopa. Äntligen på den. Ska bli så oerhört gött. Har en hel del som måste inhandlas till lägenheten, jag och angelica har varit och kikat på vääääääldigt mycket olika stuff, och vi vill ju ha allting. Haha. Men allt i sinom tid, låter på oss när vi kikar runt som att vi får en varsin miljon idag, och det får vi ju kanske inte riktigt.. Sen ska jag gå och fixa med ett nytt simkort till mitt privata mobil, vart lite knas där förra veckan så det vart spärrat. Woopsi. Så det kan gå. Nu ska jag bara klara av att förklara för dem på Turkcell också.. Kan ju bli ett äventyr i sig.!

Igår var jag och veronica ut till oba en sväng, efter ha legat inne i 2 dagar så kände jag att det var lite dags att komma ut och röra på sig.. Så vi hoppade på bussen och for till memos och åt lite mat. Sjukt god tonfisksallad hade dom där! Tjötade lite med Hakan också och sedan efter han dragit så drog även vi.

Nej, nu är det snart dags att kila till första hotellet, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback