Men reseleeedarn, vad gör hon i Skellefte?

Igår var all in. Jag och Malin slurprade i oss 1 liter bacardi cherry på förfesten och rullade sen när till stan. In på Allstars och springer in i en gammal gäst. Jag och Angelica hängde ju med nåra karlar härifrån i våras, och vad är oddsen att man springer in i en av dom? Ha, lite lustigt var det allt. :) Idag har varit en dålig dag, jag glömmer jämt att jag blir så mycket mer bakis här hemma än jag blir i Alanya. Jag är fortfarande helt slut som artist, ligger nerkrupen i Malins soffa och här har jag legat bra många timmar nu. Malin är ute och busar ikväll igen, så jag underhåller mig på bästa sätt med vampire diaries, supernatural och lite andra serier. Imorgon är det dags att hoppa på planet igen och fara till stockholm, hem till bästa gamlemor. Vid 1-tiden på måndag är det jobbmöte i Sollentuna, hoppas iaf på heltid i december så man får lite att sysselsätta sig med. :)

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Hur länge blir du här? Hinner vi ses?

2011-10-30 | 02:30:13
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback