Burning deep inside my vains.

Ledig dag. Jag och Sabina stod i valet och kvalet igår om vi skulle vara hemma och köra på True Blood maraton eller om vi skulle köra pubcrawl. Det vars det sistnämnda.. Först hade vi partnermiddag på Ismail's och sedan for jag hem, gjorde mig iordning och sedan kom Sabina, Linnea, Matti, Carina och Cliff. Förkrökade lite här hemma innan vi for ner till Queens Garden, mötte upp C och C's mamma samt drack en rape me och fortsatte mot Casablanca. Och för första gången iår så var vi in på Havana också.! Jag är inget stort fan av Havana, dålig musik och konstigt folk. Men igår var det faktiskt riktigt bra, jag vars förvånad! Så dit blir det nog minsann att vi går fler gånger. Avslutade kvällen på The Doors, underbara underbara The Doors. En stor portion dans, väldigt många vodkabull och en hel del shots gjorde kvällen. Man har väl verkligen mått som man förtjänat idag, ha. Trodde jag skulle dö där ett tag, men sen kom Sabina hit och vi gjorde tacos och då vars det bättre. Tacos är bra skit! Har hunnit att se 3 True Blood avsnitt också, 4 avsnitt kvar och sedan är säsong 4 slut.. :( Vem sjutton kom på att sätta 12 avsnitt i en säsong?! Vill ju se meeeeeera!

Imorgon har jag hotellbesök mellan 9 - 11 och sedan partybåt pickup på kvällen. Helt ok dag. Sen är det fredag igen och åter dags för flygplats. 2 st depature och 4 st arrival..

Dags att krypa ner under täcket (eller ja, lakanet..), slå på Two and a half men och invänta morgondagen. Det ryktas om regn och nog kändes det allt lite så i luften idag. Wiiiie. Hoppas hoppas hoppas.!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback