Centrum Luxury Apart.

Kom precis hem från guidehuset. Har varit hemma hos Bettina och smaskat tacos med henne, sabina och erja. Mätt tjej ab. Men gött var det. :) Idag har jag iaf varit på office, har väl inte hänt sådär överdrivet mycket saker men tiden gick bra fort iaf. Kanske inte när jag och riikka kopierade 1100 välkomstmaterial med både fram och baksida, ha. Kändes som vi satt där nere i en evighet.. Sen lunch på Picasso och tillbaka till office.

Imorgon är det fredag igen, och ny transferhelg startar. Jag har bara 2 st depature/arrival den här helgen, men helt ok faktiskt. Imorgon kommer borlänge och på söndag kommer luleå. Gilla borlänge alltså, hoppas det kommer något välbekant ansikte! :)

Och dessutom så kommer C och C's mamma imorgon, WOHOO. Verkligen hur nice som helst, inte setts på ett år så det ska bli riktigt sweet. :)

Nej, nu ska jag hänga lite tvätt och sedan glo på lite film. Natti!

Kommentarer
cissi säger:

Yes, nu e vi på arlanda :-D

2011-09-16 | 07:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback