Danza Kuduro

Dem spelar den låten på restaurangen utanför mitt fönster, vilka minnen! Gud, den låten alltså. Kärlek.

Halsfluss har jag lyckat dra på mig också. Så från igår kväll efter flygplatsen så har jag legat i min säng och tyckt synd om mig själv. Har väl lyckats sova 28 av 30 timmar också.. I sånna här lägen vill jag vara hemma hos mamma, så hon får ta hand om mig! Tur att Jennifer kommer hem om en stund med lite mat, måste försöka få mig något i samband med pencilinet, kräks bara upp tabletterna annars. :(

Nu ska jag återgå till att tycka synd om mig själv, glo lite på supernatural och vänta på jennifer.

Kommentarer
malin säger:

den är verkligen kärlek <3 saknar dig min finaste!

2011-09-26 | 14:39:01
Bloggadress: http://jr.minkers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback