Fiskbullar och en 5liters dunk med vatten.!

Imorgon har Malin varit här i en vecka, och som vanligt när vi är tillsammans här nere så hinner vi med mer galenskaper på den tiden än jag säkerligen gjort på hela säsongen. Men det är väl så det ska vara, men måste få härja runt lite ibland också. Vissa fall så kanske man skulle undvikit att härja med folk man jobbar med, men det gick väl inte så bra för någon utav oss. Oh well, shit happens.

Är hemma nu innan lite hotellbesök, har inga gäster på dom 2 första hotellen så jag kan vara hemma en sväng till. Sweet. Deckade av tidigare idag när jag kom hem, vars inte så många timmars sömn inatt inte så det kändes välbehövligt. Var på Cubana & Latino alldeles för länge och fick tuppjuck på Herr X så nu är han borttagen från både facebook och mobilen. Enough är enough.

Drog vi oss upp för en liten stund sedan, gjorde lite fiskbullar och nu sitter jag gär i skräddarställning och bör börja göra mig klar och byta om..

Nej men, nu ringde sopgubben's bff och erbjöd sig köra runt till hotellen. Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback