30e april 2012

Såg att sista inlägget var 9e april, jäklar. Jag är sämst på det här! Livet rullar på, jag har haft min första riktiga flygplatshelg sen jag kom ner. Arrival Örnsköldsvik och Arlanda. Det värmer i hjärtat när gäster som varit här över 20 gånger berättar att jag är den bästa guide dom någonsin haft, och att jag berättade saker som dom inte visste om efter alla dessa gånger så dom lärde sig något nytt. Vart både applåder när vi var framme i Alanya och en del kramar vid hotellen. Jag älskar verkligen mitt jobb! :)

Hanne kom igår, så nu är äntligen min sambo på plats i rummet brevid. Det firade vi med buller och bång, jäklar vilken kväll. Vi mår verkligen som vi förtjänar idag, haha. Men verkligen värt det. :)

Kommentarer
Emma säger:

Värmer i mitt hjärta med! Minns den där msnkonverstaionen där det ännu inte var klart om du fick jobbet och allt som hörde till det.



Du klarar allt <3

2012-04-30 | 23:38:07
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback