4 april 2012

Idag är ingen vanlig dag, idag är Sabina's födelsedag. 25 år fyller flicksnärtan, och det ska firas på Ev och på Robin Hood. Vi har nyss ätit en väldans massa våfflor med vaniljglass, jordgubbar och bananslantar. Lite senare blir det ett besök hos Cuts by Celal för att fixa håret. Den här kvällen kommer bli grym. Annars så har jag hunnit med att bo i min lägenhet ungefär en vecka nu. Älskar den! Trivs som fisken i vatten. Så sjukt skönt att ha ett eget ställe. Nu väntar jag bara på att tiden ska gå liiite snabbare så att Hanne kommer ner och flyttar in i rummet på andra sidan hallen. Mat har lagats, jag har en ugn och det kan ju vara bland det bästa? Klyftpotatis, kycklingschnitzel, sås och fetaostsallad. Göttans! Nej, dags att kila. Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback