8e april 2012

Idag har välkomstmöte & citytur stått på schemat. Så sjukt skoj! Jag och Sabina rockade! Helt underbara gäster, och vi fick högsta betyg utav alla på frågeformuläret och riktigt bra feedback. Jag älskar mitt jobb!

Nu har jag vars hemma en timme ungefär. Har hunnit med ett haft ett långt samtal med storebror. Jag hoppas att han kommer ner och hälsar på mig i år.. Han har inte riktigt förstått det här med att jag bor här nere, utan säger jämt att det är dags att avsluta semester och fara hem. Så kallar han mig trögfattad? Haha. Finaste storebrodern!

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, och sen slänga mig i sängen och glo klart på buffy & vampyrerna. 2 dagar kvar, sen kommer gamlemor och jag är ledig i 2 dagar! Bästan!
Heippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback