9e april 2012

Idag har jag och Sabina ätit pannkakor till frukost och planerat en Kidsclub. Var till kontoret en sväng efter det, lämnade in lite papper och fick beröm för vårat välkomstmöte igår. :) Sprang iväg på 2 hotellbesök och sedan in och handla lite på affären. Köpte sånna här små kulor som man lägger vid avloppsrören, så håller man på kokhett vatten och det ska rensa rent hela avloppsröret. Köket gick bra, handfatet i badrummet gick bra. När det kom till duschen gick det mindre bra, jag brände mig på all vattenånga.  :( Så nu sitter jag här med två fingrar i ett glas isvatten och tycker synd om mig själv.. Buuu. Jag som tänkte mig att jag skulle storstäda, men det får vänta lite tills jag kan använda högerhanden igen.

Ikväll blir det nog middag med Jennifer. Känner att hon och jag behöver lite ensamtid, var alldeles för längesen nu! Lite sugen på utgång, får se vars det leder! Om inte annat så kommer bästa gamlemor imorgon, så då blir det vartfall kalas för hela slanten! :)

Jag och Jennifer, mars 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback