Alanya - 27e augusti 2012

Skrev precis ett jättelångt inlägg, och poff så försvann det. Kul jul i ett skjul! Så var det inte det. :PpPpPpPpPp

Skämt och sido, mycket har hänt. Jag kom tillbaka hem till lägenheten i Alanya, med 25 kg mer i vikt än jag hade med mig till Sverige. Emma har varit här, vi myste ihop ute på Memos. Det var år och dagar sedan. Helt sjukt vad tiden går fort ibland. Hanne har åkt hem. Hjärtat blöder. Och med det kom nya ändringar inför hösten. Hannes rum vart vardagsrum och vardagsrummet vart Becellis rum.

Rebecca har kommit hit. Dock har vi setts en kväll bara innan jobbet kallade och transferhelgen satte igång. Och vilken transferhelg det var! Helt underbart. Jag är så stolt över mig själv att jag kommer över mina mål hela tiden.

Idag har vi städat här hemma. Badrummet är fräscht och luktar mango, köket är rent, sängen är renbäddad och golvet är dammsugat. Hade det inte varit för att magen varit upp och ned hela dagen och natten till idag, så hade det varit bättre. Men, truth be told så gör det ingenting. För jag är lycklig, ända in i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback