Avesta - 12e augusti

Jag sitter på köpmangatan hemma hos mamma. Har varit här exakt en vecka idag. 4 dagar kvar, sen är det dags att fara hemåt igen. Och det ska bli så skönt. Nog för att det är mysigt att umgås med familjen och vännerna jag har här, men så mycket mer än så är det inte. Jag gillar inte Avesta, inte någonstans. Jag och Marina var ut på Kings Arms igår, och varje gång tänker jag för mig själv att jo, men det kan nog bli kul ändå. Och varje gång blir jag så grymt besviken. Inte min cup of thea helt enkelt.

Imorgon blir det en väldigt väldigt snabbvisit till Stockholm. Jag önskar att jag haft mer tid så jag kunde krama om alla jag vill krama om, men dessvärre hinns inte det med.. Tur att iaf Rebecca kommer till Alanya om 11 dagar så jag får krama henne då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback