Stockholm - 11e december

Jobbet gick bra, och efter det for jag in till Medborgarplatsen och mötte upp Gamlemor för en cider på Högbergs. Riktigt mysigt. Älskar Högbergs! Tiden gick, och när klockan började närma sig halv 9 skildes vi åt och jag for till gymmet. Nu ska jag väl inte säga att jag tog i så jag nästan sprack, för det gjorde jag inte. I och med att jag inte gymmat på cirkus 2 år, så kände jag att jag börjar försiktigt. Sagt och gjort, och på torsdag blir det ett till litet träningspass. :]
 
Imorgon är det 12e december, vilket innebär lussevaka! Glögg, lussebullar, Jenny och Jessica. Bättre kan det inte bli. Synd att jag jobbar sent imorgon, så jag kommer komma till Jessica väldigt sent.. Men bättre sent än aldrig..?
 
"Öhh" kommenterade mitt förra inlägg med;
Det är väl inget fel med hjärtat? :D
 
Och nej. Det är det väl inte för andra. Men för mig, så är det det. Jag pratade med min finaste Hanne idag, och hon skrev att jag är cold as ice. Och ja, så sant som det är sagt. Jag vet att jag är det. Jag vet att jag släpper inte in någon på djupet. Inte in där, längst längst in. Det har jag vetat längre, är inte första gången en av mina närmaste sagt det till mig. Emelie bad mig många, många gånger att jag skulle ha sönder muren runt omkring mig. Men det är inte så enkelt. Kan inte bara blåsa lite lätt och den faller som en dominobricka. Tvivlet kommer alltid att finnas där..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback