Stockholm - 5e december

Fullständig kaos råder utanför fönstret. Snö till höger, vänter, rakt på, upp och ned. Trafiken fungerar inte alls, och att ha converseskor idag är inte det bästa. Dags att köpa mig ett par vinterskor kanske..? Förra december hade vi +9 grader, vintern har blivit liiite grövre i år. Och ingen sommar var det här heller, så tack gud att jag hade fått mer sol, värme och svett än vad som behövs.

Jag saknar Alanya. Jag vill fara ner dit redan igår. När jag för en gångs skull tyckte att Sverige lockade, så hann jag inte mer än kliva av på Arlanda innan jag tänkte nej tack. Jag har försökt intala mig att jag är färdig, att jag är klar. Jag såg fram emot en massa saker till nästa vår och sommar, men let's face it. Det kommer inte hända. Det är där jag hör hemma, for now. Ångesten över att vara här, blir större var dag. Klumpen i magen är i vägen. Så därför, har jag bokat en biljett ner igen. Inte innan årslutet, dessvärre. Men den som väntar på något gott..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback