Stockholm - It's friday, im in love!

Egentligen inte, för det är ingen bra fredag idag. Minnet sviker en bra del från gårdagen, jag har pratat och sagt saker till någon vilket gav mig megaångest imorse och jag inaktiverade Facebook. Alkolås på Facebook, det vore något! Ångesten ligger kvar och trycker hårt i bröstet, avskyr verkligen "dagenefterångesten". Inte för att jag har gjort något dumt, utan bara att alkoholen slog ett slag för mycket igår. Vaknade upp strax före 9 imorse, på Nathalies soffa sovandes skavfötters med G. Ett örhänge på bordet, och det andra i örat, kavajen hade jag inte brytt mig om att ta av mig. Så kan det gå!

Idag har jag mest bara legat i sängen, och sen förflyttat mig till soffan. Druckit julmust och tittat på serier. Vart nyss bjuden på mat av Rebecca, så nu har jag iaf fått i mig något att äta. Nu borde jag egentligen börja packa, far direkt hem till mamma efter jobbet imorgon. Borde duscha också. Men det får nog vänta tills jag sett ett till avsnitt av Supernatural. Eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback