Stockholm - Turkiska Ambassaden

Idag har jag fått papper av min chef till mitt arbetstillstånd. Så nu är det bara att fixa ett personbevis och kort, sen fara till Ambassaden och lämna in det. Har kollat på schemat, och dom enda två dagarna jag kan göra det är 7e och 16e januari. Så tänker mig att 7e är bäst så det finns lite tid innan jag far, just in case. Med min tur så är det säkert något som strulat. Men som Saana sa, it cant happen to us twice! Insallah..

Nu har jag vartfall rast, sitter i lunchrummet och hänger. Mycket mer spännande än så blir det faktiskt inte en onsdag som denna..


Kommentarer
Sofiya säger:

Hihi jaa ;)

2012-12-19 | 23:30:26
Bloggadress: http://nattstad.se/Sofiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback