14e februari 2012

"Hon vet vad hon har gjort, dom pratade med henne när hon for.." Nej, jag vet inte alls vad jag har gjort. Och nej, inte en jävel pratade med mig. Arg. Frustrerad. Förstörd. Fortsatt sjuk. Har legat i mammas säng sen i fredags. Bakade en saffranskaka med Elliot idag, och vart ännu mer slut i kroppen så fick lägga mig igen efter det. Gråtit lite. Och gråtit lite mer. Börjar inse faktum. Har sagt ifrån lägenheten. Lyssnat på alldeles för mycket snörvellåtar. Pratat med Herr X. Trött. Trött. Trött. Jag har ingen ork till det här längre. Glöden är borta. Försöker komma på hur jag ska tända den. Men det går inte, vill sig inte helt enkelt. Jag vill ligga här under duntäcket och vakna upp när allt är som det ska igen, när allt är bättre. Alternativt, skulle jag även kunna tänka mig att dricka x antal vodkabull med Jennifer ikväll på James Dean. Det skulle också funka..

Kommentarer
Emma säger:

Så freaking juvla stört! Har dom ens rätt person?!

2012-02-15 | 00:34:34
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
Elin säger:

Men lilla Fanny vad är det som har hänt?! Kram

2012-02-16 | 09:57:30
Bloggadress: http://m8nsson.blogg.se/
Becci säger:

Vem är den hära Mr. X ? jätte nyfiken :)

2012-02-16 | 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback