20e februari 2012

Söndag natt. Jag och Rebecca har legat i hennes säng och tittat på Paranormal Activity 2 och 3. Jag ser aldrig skräckfilmer för jag blir så rädd utav mig, men kände att idag vore det ingen dum ide. Och jävlar i min lilla låda, flög in i Rebecca både en och två gånger under filmerna. Haha. Läskig skit!

Annars i helgen så har det varit fullt ös. I fredags vart det först vinkväll hos en kompis till Tom i Zinkensdamm. For sen vidare till Ojojoj där Johanna och Jenny väntade. Drack ett glas vin och sedan for vi till Hells Kitchen. Kom i säng vid 7 på morgonen, och sedan uppe vid 11 igen. Trött tjej. På kvällen så for jag in till Jensens för att äta middag med mina halvsyskon. Riktigt trevligt var det, en av dom har jag inte träffat på 12 - 13 år, så var väl lite på tiden. Åt grillad lax, så sjukt gott. Älska lax. Sedan hem, drack lite vin och sedan mötte jag upp Jessica på Harry B James. Drinkar och tequila stod på listan.! Vidare till Kellys en sväng, och sen drog jag, Linnea och Levent till Hells Kitchen. Mer drinkar och mer tequila. Hängde en bra stund uppe på andra våningen, Hells gate. Alltså, bästa rockmusiken! Jag och Linnea körde på som fan, Levent var väl kanske dock inte liiika imponerad av musiken som vi var. ;)

Nu ska jag kika på Vampire Diaries, sen sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback