7e februari 2012

Börjar bli sjuk. Hostar som en gris, snorar och har ont i halsen. Och som vanligt när jag är sjuk blir jag gråtmild och tycker synd om mig själv. Vilket inte är en bra kombo med dåliga nyheter. Så igår när jag fortfarande inte fick något svar och vars återigen skickad vidare så var det nästan niagrafallen som kom. Ett " oroa dig inte, så fort det här är löst kontaktar vi dig samma vecka " kom från tjejen bakom disken. For hem till min turrefamilj och åt mat, ringde +90 samtal och snackade lite skit. " Om hon hör av sig i slutet av veckan har vi ett beslut ". Ok, då försöker vi att andas. Kanske att det är bra igen på måndag och jag kan andas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback