13e januari 2012

Solen försvann rätt fort efter att jag stämplat in och byttes ut mot snöstorm. Inte ok! I december får det vara snö, sen räcker det. Och eftersom det inte behagade att komma då, så behöver det inte komma nu heller..

Idag är det 50 dagar kvar till Turkiet. Och just en sån här dag längtar jag väldigt mycket! Som jag skrev förut så blir det till att besöka Turkiska Ambassaden på torsdag. Sabina, Jennifer, Becelli, Gabriella och Tove tar sig till hufvudstaden och så tar vi sällskap. Från 1a februari är det nya visumregler som gäller också, men det verkar bara vara för dom som inte har den blå boken så vi behöver nog inte oroa oss. :)

Sen på söndag nästa vecka så intar även mina finska deturare stockholm. Klockan 9;30 är dom i Slussen, och då ska det mysas heeeela dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback