22a januari 2012

Söndag. Mysdag med Laura, Riikka, Marjut, Vaike och Tove stod på schemat. Mötte upp Tove strax före 9 imorses i slussen och gav oss därifrån ut till värtahamnen för att invänta tjejerna. När dom hade kommit så rullade vi in mot stan. Kollade runt lite i affärer, gick rundtur genom drottninggatan - gamla stan - slottsbacken. Åt lite mat, och skrattade destå mer. En riktigt riktigt bra dag. :) Så himla fina tjejor!

I fredags vars det lite andra planer, efter jobbet så drog jag mig hem och fixade mig lite fort, drack lite vin och sedan mötte jag upp Nathalie på Nivå 22. Drack lite shots och cider innan vi rullade vidare till Högbergs. Förtärde mer alkohol och fick även i oss whiskeyshots. Vem serverar sånt? Fyy. Vidare mot Entourage och sedan till något mer ställe, kan det hetat Grodan? Noll koll på den faktiskt. Ringde och väckte Hanne på vägen hem, haha. Hade tydligen en hel del att säga sådär 4 - 5 på morgonen. :) Drog mig upp vid 3 tiden dagen efter, trött tjej. Kollade på Vampire Diaries och slockade igen. Vaknade sedan vid 7 - tiden då jag gick en sväng till ica och handlade. Gjorde lite mat och fortsatte kvällen framför tvserier. Så mycket mer spännande än så vars inte min lördag.

Imorgon är det måndag. Igen. Stängning nu i 3 dagar framöver, sen ledig i 4 dagar. Sweet. Får se om jag ska fara och hälsa på mamma på torsdag. Sen kommer ju hanne på fredag! :D Bästan!! Jag längtar så jag skulle kunna gå sönder. Fixa håret står även på schemat, om Marlene har tid. Har ju vars sugen på att klippa av mig håret nu, och jag hade bestämt mig för det. Men nu är jag lite inne på en lite längre page, och göra en mörkade dip dye som på bilden nedan. Galet snyggt, right?


Kommentarer
Hanne säger:

Såååå fin hårfarge! 4 dager <3 Can't wait!

2012-01-23 | 12:57:12
Bloggadress: http://hanneidris.blogspot.com
Pia säger:

Sv; Ja det er Can på bildet :)



& Jaaa, hårfrisyren på bildet er kjempe fint. DO IT :D

2012-01-23 | 19:46:55
Bloggadress: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback